
Ledenportaal
Geef leden inzicht in hun gegevens en communiceer via het ledenportaal
Gebruiksvriendelijke app
Met het eClub Ledenportaal bied je jouw leden een gebruiksvriendelijke toegang tot hun gegevens via een app die beschikbaar is voor PC, tablet en mobiel. Leden kunnen eenvoudig hun facturen, contracten en abonnementen gegevens inzien, evenals hun persoonlijke berichten ontvangen en beheren. Het portaal is ontworpen om naadloos aan te sluiten op de behoeften van je leden, met een intuïtieve interface die eenvoudig te gebruiken is.

Zelfservice
Met het Ledenportaal kunnen leden hun eigen NAW-gegevens eenvoudig beheren, wat jou tijd en werk bespaart. Daarnaast kunnen leden hun facturen inzien, waardoor je deze niet meer hoeft te versturen. Ook kunnen leden een QR-code opvragen die direct bruikbaar is bij de toegangscontrole tot jouw faciliteiten. Een opgevraagde QR-code is eenmalig te gebruiken, wat helpt om misbruik te voorkomen.

Naadloze integratie
De eClub Ledenportaal Module integreert naadloos met andere eClub modules, zoals de ledenadministratie en toegangscontrole. Deze integratie zorgt ervoor dat alle gegevens binnen de ledenportaal altijd up-to-date zijn. Een waardevolle functie is de mogelijkheid om berichten vanuit eClub naar een lid te sturen en te zien wanneer het bericht door het lid gelezen is.
